Круиз от Европа до Карибите

Трансантлантически круиз от Европа до Карибите – 02-29 Декември 2016 г.

Какво е да прекосиш Антлантическия океан по вода, да се возиш на луксозен лайнер, да минеш Тропика на Рака и за малко да се удавиш в Барбадос – това са само една малка част от преживяванията ни по време на нашия Трансантлантически круиз от Европа до Карибите.

Пътеписите от всяка спирка на круиза ще намерите по-долу:

След Обиколката в Югоизточна Азия, на която бяхме само аз и мъжа ми, искахме следващото ни голямо пътуване да го направим с децата. Много се чудихме къде е подходящо да заведем 6-годишната ни дъщеря и малкия ни калпазанин на 1.5 г. от гледна точка на хигиена, здравеопазване и безопасност. След много търсене и пресяване на възможностите накрая останаха две – Австралия или круиз. След малко повече ровене в Интернет, Австралия отпадна като дестинация (поне на този етап), поради високия стандарт на живот там и невъзможността да си позволим подобно пътуване о там за 4-ма. Затова решихме, че вариантът с круиз е най-подходящ за нашата ситуация.

От много време имах мечта да прекося Антлантическия океан по море, както за малко да го направи Титаник 🙂 И ето, че времето на мечтаене свърши и резервацията ни за круиза стоеше в е-майл пощата ми и чакаше да бъде разпечатана. Беше започнало времето на организация. Капарирахме круиза през Юли, така че имахме достатъчно време да съберем информация за забележителностите и логистиката в различните спирки по маршрута.

МАРШРУТ НА КРУИЗА:

Ден 1 – Полет София – Милано. Нощувка.

Ден 2 – Влак от Милано до Савона. Качване на кораба Costa Favolosa.

Ден 3 – Марсилия от 8:00 до 18:00 ч.

Ден 4 – Барселона от 8:00 до 18:00 ч.

Ден 5 – в открито море

Ден 6 – Малага от 8:00 до 18:00 ч. и късно вечерта преминаване на Гибралтарския проток

Ден 7 – Казабланка (Мароко) от 8:00 до 23:00 ч.

Ден 8 – в открито море

Ден 9 – Фуншал (Мадейра) от 8:00 до 18:00 ч.

Ден 10 – Санта Круз де Тенерифе (Канарски о-ви) – от 8:00 до 18:00 ч.

Ден 11- в открито море

Ден 12 – в открито море

Ден 13 – в открито море

Ден 14 – в открито море

Ден 15 – в открито море

Ден 16 – в открито море

Ден 17 – Барбадос – от 9:00 до 23:00 ч.

Ден 18 – Мартиник – от 8:00 до 21:00 ч.

Ден 19 – Гваделупа – слизане от кораба

Ден 20 до Ден 27 – Гваделупа – 7 нощувки в квартира от airbnb.com

Ден 28 – Полет от Гваделупа с XL Airways и полет от Париж до София с Wizz Air

–> Разгледай и резервирай с отстъпка бюджетен хотел в Милано. Виж ТУК!

РАЗХОДИ за 2 възрастни + 2 деца ( на 1г. и 5г. )

• Полет София – Милано: 100 лв.
  • Влак от Милано до Савона – 30 Е
  • КРУИЗ: 560 Е за възрастен, а децата плащаха само пристанищните такси в размер на 200 E– общо 1498 Е за всички. Бяхме платили за вътрешна каюта, като в последствие ни upgrade-наха на външна с прозорец безплатно. Според мен, това беше най-добрия вариант за нас предвид, че сме с две деца и тяхното любимо занимание бе да се качват на прозореца и да наблюдават морето. Отделно както при всеки круиз, и тук имаше такса service за всеки един от дните в размер на 10 E на възрастен и 5 E за детето на 5 г., за бебето не плащахме такава такса.
  • 7 нощувки в Гваделупа, Сейнт Франсоа – 1100 лв.
  • Полет Гваделупа – Париж – 240 E за възрастен – общо 900 E с намаленията за деца
  • Полет Париж – София – 320 лв. Общо ( излезна скъпо, защото беше 29 Декември все пак 🙂

Общо цялото пътешествие ни излезна около 8000 лв за 28 дни почивка, която включваше и Коледните празници. Резервирах круиза през агенцията Премиер Тур.

Цената от 560 E за 19-дневен круиз е изключително добра и най-често подобни цени се намират при т.н. Репозициониращи круизи ( Reposition cruises ). При този вид круизи се сменя зоната на обикаляне на кораба. В случая през лятото на 2016 г. нашия кораб Costa Favolosa е обикалял Средиземноморието, след което идва нашия круиз, който го откарва от Европа до Карибите и се позиционира зимата да обикаля там, докато не дойдат отново топлите месеца и той ще се върне отново в Европа.

Не забравяйте да харесате страничката ми във Facebook, като по този начин най-бързо и лесно ще научавате за нови статии, пътеписи и изгодни оферти!

Ако и ти искаш да си върнеш част от заплатената сума за хотели, полети или продукти, регистрирай се на този линк ТУК и всеки нов потребител получава бонус до 10$ в сметката.

Хареса ли ви статията? Моля споделете в: